Saturday, June 28, 2014

first ramadhan

assalamualaikum 
selamat datang ya ramadhan :) 
alhamdulillah sempat jumpe ramadhan untuk tahun 2014
for the first day of ramadhan i'm celebrates it with my roommate. great? right? haha. this is my second time which i'm not celebrate first ramadhan with my family. not how bad that you think. because it's going to be an interesting and a great moment ever. terabur siaaa bi aku. haha . tadi petang kemain sakan beli makanan tok bersahur gaya cm bangun kan. tapi aku da suro mak aku call ngan sorg membe tu. harap bangun la dengan alarm nyee. tak bangun tak tau ah nak cerita ape kan kan. haha. okea. bila time time yg datang setahun sekali ni mesti keadaan pon akan jadi lain. dulu puase ngan membe munshi. lepas tu puasa ngan budak teknik jasin. pastu puasa ngan budak matrik. pastu puase ngan kluarga. mesti ah kenangan pon lain lain kan. haha . walau sape pon kat mana pon . serious talk aku rindu zaman puase kat asrama :) haha. walaupon makanan dia limited tp whoaa ! kenyang dia jgn cerita cemana . nak bangun dr meja makan ponn pikir 16 kali kot . tak larat weyh . haha. terlebih minum air sbenarye. choiii kan ? kalau kat rumah . lagi la tak payah cerita. makanan yg tak de limit air lg la tak de limit . sebattt je semua . rasa lepas makan nampak bantal je lah kan . mana tak nye . dengan mak da masak . pastu jiran sebelah bg lagi pastu jakgi adik beradik sekeluarga balik bawak makanan yg dorg shoping kat bazar. tu semua dunia dunia !! haha . puihh! poyo kan? haha .time terawih lg berdekah bila engt! time tak larat cari lah port, idea nak memonteng. kkdng sangup nyorok bawah katil. bapak malu kalau engt balik . haha . tu zaman kanak kanak dulu. tak yah ah ungkit! okea cerita dia sekrang ni! tahun 2014! ape yg aku nak? sure la aku nak jadi baik, bulan baikk. aku kalau niat first first je semngt teruk . last last sama je :( cemana ek nak terus istiqomah? aku da try da. ngeeee T.T . azam aku still tak kan berubah sampai aku betul betul berubah. sekian wabillah hitaufiq walhidayah wassalam :) selamat berpuasa kawan kawan, teman teman, abam abam, akak akak :) 



bile time berbuka gini la gaya nye . jangan tak nak ngaku :P
kita geng !

NAH! doa puase wa share :)
lebih afdol niat tok sebulan terus. tak de la alasan lupe nak niat la hape lah kan . hehe

kbye ! :)

No comments:

Post a Comment