Friday, January 24, 2014

UkEyyEEmM..

assalamualaikum ^^
hai hai haii..
sedar tak sedar .. da nak habis satu sem aku kat ukm. dann tepat 13 januari 2014 aku da habis semesta satu aku .. whoaaa ! aku rasa macam mimpi di siang hari . heeee ^^ sekejap gilaa bakk hang. hahaha .. sejak aku masuk sini aku tak update pape lg kan pasal kehidupan aku kat sini ?? aku rindu nak bercerita walaupon aku tahu tak de org nak baca.. hehe .. okea .. kat ukm aku duduk kat kolej RAHIM KAJAI ! sebut betul2 okea .. sebab selalu je org salah sebut .. selalu jd rahim kijai .. sumpahh tak comell bila salah sebutt :( kat dlm ukm niee .. ada 10 kolejj . dan kolej aku kolej ke-3 yg paling kecik .. hehe . so penghuni sini tak seramai kolej lain . tapi kecik2 pon susa je nk jumpe org2 kat sini sbb aku tak aktiff .. lalala .and at last kawan aku budak blok aku .and ada la beberape kerat dari blok lain je tu pon sebab dorg satu fakulti kalau tak .. mesti aku tak de kawan terus .and my bestfriend here is my ?? rummet laaa .. memang aku g memana pon rummet o jiran2 la yg jd bestfriend aku .. rummet aku ? dia sekepale ,, pemalas ,, kuat tido ,, bnyk cakap ,, hehe .. tapi melas malas dia malas aku lg menang laa . hehe . eh ? macam tak kenal plak aku kann . hehe . dia satu jabatan ngan aku . tp kos lain . tapi tahun 3 nnt baru kiteorg nye jadual tak sama :( tapi okea kot tak kan tahun ke 3 aku takot lg nak gerak sesorg kan.. 
pape pon hiidup mesti di teruskan .. hehe ^^ sekarang nie aku tengah hadap finall !! ohhmai dari tadika sampai la ke sini aku belum berubahh ! still study and prepare last minit (FULLSTOP!) tak tahu la bila nak berubah , heee . sampai mati pon tak kot ! lalala .. tapi bila kat U aku buat cm tu . aku rasa masa depan aku samar2 je . kabur .. haihh kene berubah *cakap je nie . hahaha . pape pon aku kene muasabah diri . heee . btw , GOOD LUUCK to all my friends yg sedang berjihad jugak . heee . FIGHTING !! daaaaaa . xoxo

No comments:

Post a Comment