Monday, June 9, 2014

i'm twenty !

knock knock !
"who's there?"
"i'm as"
"who as?"
"assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh"

hari ni 10 jun befday ariz lufias ! 
but.. that's not my point :)
9 JUN 2014 i'm twenty years old girl !
weheee ! tapi aku rasa macam baru nak kenal kehidupan tu ape . rasa macam baru semalam aku lahir *ayt hyperbola tu perlu
hehe. bila befday mesti ramai yg wish kan? especially tgu bestfriend punya wish *org single gitu le. kalau bole nak dia jadi org first kan masuk je 12.01 pagi da mengelabah pegang phone. haha.tapi aku tak aku silent je phone aku. sebab takot bising*acah2 artis. puihh! btw,ramai kawan kawan dr sekolah lama aku (munshi, teknik jasin), budak matrik, bebudak UKM yg wish ! omomomom ! terasa d ingati. HAKS! padahal FB yg bgtau kan . haha. tapi aku tak kesah la papepon tengkiuu >< aku dapat hadiah gak ! rumet aku bg . hadiah dia comell gilaa. aku suka!! then, ada org bg kek ! omaigaddddd! lagi laa ioulls terharu :') haha. pastu aku expect mak aku tak engt befday aku sebab mak aku selalu kompius befday aku 9/6 atau 6/9 haha. tu comel! tapi satu kejutan bila pagi2 subuh mak aku da call aku. sebaikkk tak tido lagi time tu, almaklum la stdy week*padahal melagha je lebih. heee . HAHA!pastu kan kan kan. crush kita bg kita kopok lekor. kau hado? *angkat kening *muka kerek. kahkah!k tak tahu nak mengarut apa lg. *fikir2 okea . yg penting aku tak kne prank! aida acah2 je nak simbah milo basi la, air stokin busuk laa. tapi dia mampu cakap dalam wasep je la. KAH3! XD 
yg best nye along aku wish pahtu tanya nak hadiah ape .. wow! like durian runtuhh la kan? tapi kan tapi kan ... aku bila org tanya nak ape aku terus jadi blank! no idea nak mintak ape! ,mungkin sebab aku ni pemalu kot. hiks! perasan k perasan . haha . tapi tu memang perangai dari azali lg.*tolong terima kenytaan ni! tapi aku da plan da . birthday aku tahun ni aku nak pau aida ngan ain tak lupe jugak sesape pena jadi rumet aku nak cokelet cadbury almond satu set dr saiz paling kecik ke saiz paling besar tapi apakan daya diistiharkan cadbury ada DNA babi. ciss ! babi betul laa ! oooops ! sorry :/ dah tu aku memang tak de idea nak mintak ape bila aida tny nak hadiah ape . sobss T.T . takk lupe jugak . bila 9 jun ni time kami kami yg sama befday bersweet2an! tukar tukar wish! part ni paling d tungu2. heeee . terasa comel! kbye! 

No comments:

Post a Comment